Etusivu Osallistu

Lahjoita
Liity hätäviestiverkostoon
Liity

Tulevan hallituksen uudistettava translaki!

Missä maassa lapsi ei pääse linja-autoon, koska matkakortissa oleva sukupuolimerkintä ei vastaa hänen ulkonäköään eikä sukupuoltaan? Entä missä ihminen pakotetaan tarpeettomaan hormonihoitoon? Missä valtio riistää ihmiseltä oikeuden saada lapsia, jos hän haluaa muuttaa henkilötunnuksensa? Missä henkilön sukupuolen määrittelee joku muu kuin ihminen itse?

Vaalit avaavat jokaiselle puolueelle mahdollisuuden vaikuttaa. Tulevat hallituspuolueet päättävät, kirjataanko Suomen translain kokonaisuudistus hallitusohjelmaan. Vetoa heihin nyt!

Tulevat tapahtumat

Toimi paikallisryhmissä tai verkostoissa

Amnestyn paikallisryhmiä toimii yli kymmenellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Paikallisryhmät tekevät vetoomustyötä ihmisoikeuspuolustajien ja ihmisoikeusloukkausten kohteeksi joutuneiden puolesta ja järjestävät Amnestyn kampanjatapahtumia omalla paikkakunnallaan.

Amnestyssä toimivat valtakunnalliset verkostot työskentelevät naisiin kohdistuvaa väkivaltaa sekä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen syrjintää vastaan.

Lahjoita ihmisoikeustyöhön

Kuukausilahjoittajien tuella teemme pitkäjänteistä työtä ihmisoikeuksien puolesta. Suomessa Amnestyn tukijoiksi on ryhtynyt jo lähes 40 000 ihmistä – tule sinäkin mukaan! Voit myös tehdä kertalahjoituksen tai tukea meitä testamentilla tai merkkipäiväsi yhteydessä.

Lahjoita