Etusivu Osallistu

Liity hätäviestiverkostoon
Liity

Toteuta oma Kirjeitä vapaudelle -kampanjasi

Kirjeitä vapaudelle -kampanjan ytimessä ovat ihmiset, jotka allekirjoittavat vetoomuksia, lähettävät solidaarisuuskortteja ja vetoavat viranomaisiin. Viime vuonna kampanjassa tehtiin yli 4 miljoonaa ihmisoikeustekoa eri puolilla maailmaa. Tule mukaan ja ole osa kansainvälistä kampanjaa!

Voit toteuttaa oman Kirjeitä vapaudelle -kampanjasi lähipiirissäsi valmiin materiaalipaketin avulla. Materiaalipaketti sisältää valmiita vetoomuksia ja solidaarisuuskortteja, joihin voit kerätä allekirjoituksia. Voit viedä vetoomuksia omalle työ- tai opiskelupaikallesi tai kierrättää niitä ystävien ja tuttavien kesken, tai järjestää vetoomustapahtuman esimerkiksi kahvilassa, lähikirjastossa tai vaikkapa työpaikan kahvihuoneessa.

Tilaa materiaalipaketti

Tulevat tapahtumat

Toimi paikallisryhmissä tai verkostoissa

Amnestyn paikallisryhmiä toimii yli kymmenellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Paikallisryhmät tekevät vetoomustyötä ihmisoikeuspuolustajien ja ihmisoikeusloukkausten kohteeksi joutuneiden puolesta ja järjestävät Amnestyn kampanjatapahtumia omalla paikkakunnallaan.

Amnestyssä toimivat valtakunnalliset verkostot työskentelevät naisiin kohdistuvaa väkivaltaa sekä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen syrjintää vastaan.

Lahjoita ihmisoikeustyöhön

Kuukausilahjoittajien tuella teemme pitkäjänteistä työtä ihmisoikeuksien puolesta. Suomessa Amnestyn tukijoiksi on ryhtynyt jo lähes 40 000 ihmistä – tule sinäkin mukaan! Voit myös tehdä kertalahjoituksen tai tukea meitä testamentilla tai merkkipäiväsi yhteydessä.

Lahjoita