Tilaa Aktivistiviesti!

Aktivistit ovat Amnestyn toiminnan kulmakivi. Osallistumalla kampanjointiin, vetoomuksiin, tempauksiin ja mielenilmauksiin otat näkyvästi kantaa ihmisoikeuksien puolesta ja vaikutat. Tilaa aktivistiviesti ja liity kansainväliseen ihmisoikeuksia puolustavaan joukkoon!

Aktivistiviesti on Amnestyssa toimivien oma uutiskirje, jonka saat sähköpostiisi kerran kuukaudessa.

Aktivistiviesti

• välittää sinulle ajankohtaista tietoa käynnissä olevista kampanjoista
  • vinkkaa, kuinka voit osallistua ihmisoikeuksien puolustamiseen ja kampanjointiin omassa arjessasi
  • avaa ikkunaa Amnestyn työn taustoihin
  • kertoo Amnestyn järjestämistä koulutuksista, tapahtumista ja tilaisuuksista
  • kertoo ihmisoikeustyöstä, jota Amnesty-aktiivit eri puolilla Suomea ja maailmaa ovat tehneet

Amnestyn aktivistina voit osallistua maailmanlaajuiseen kampanjointiin tekemällä ihmisoikeustyötä omassa arjessasi haluamallasi tavalla. Voit allekirjoittaa vetoomuksia, kirjoittaa kantaa ottavia viestejä päättäjille, somettaa, kampanjoida omassa lähipiirissäsi tai vaikkapa toteuttaa oman kampanjatempauksesi. Tekemisesi voit päättää sen mukaan miten paljon sinulla on aikaa – pieni hetkinen tai jopa useampi tunti. Voit osallistua niihin kampanjoihin, jotka sinua kiinnostavat. Aktivistiviestissä kerromme miten.

Yhdessä voimme saavuttaa paljon. Kun meitä on tarpeeksi, meitä ei voi sivuuttaa. Siksi juuri sinä olet tärkeä.

Tilaa Aktivistiviesti täyttämällä alla oleva lomake.

Aktivistiviesti-uutiskirjeen tilaus