Osallistu

Lahjoita
Liity hätäviestiverkostoon
Liity

Kirjeitä vapaudelle on käynnissä!

Kirjeitä vapaudelle on kansainvälinen kampanja, jossa toimimme vaarassa olevien ihmisten puolesta. Kampanjan historian aikamme olemme onnistuneet vapauttamaan 48 henkilöä. Viime vuonna yli neljä miljoonaa tukijaa toimi ihmisoikeuksien puolesta.

Liity mukaan ja kirjoita vapaudelle: allekirjoita vetoomuksia ja lähetä solidaarisuuskortteja turkkilaisten ihmisoikeuspuolustajien puolesta, Suomen translain muuttamiseksi ja Jamaikan poliisiväkivaltaan puuttumiseksi. Viranomaiselle lähetetty vetoomus painostaa häntä muuttamaan toimintaansa ja solidaarisuusviesti tuo toivoa hädässä olevalle.

Vetoa kanssamme

Tulevat tapahtumat

Kaikki tapahtumat

Toimi paikallisryhmissä tai verkostoissa

Amnestyn paikallisryhmiä toimii yli kymmenellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Paikallisryhmät tekevät vetoomustyötä ihmisoikeuspuolustajien ja ihmisoikeusloukkausten kohteeksi joutuneiden puolesta ja järjestävät Amnestyn kampanjatapahtumia omalla paikkakunnallaan.

Amnestyssä toimivat valtakunnalliset verkostot työskentelevät naisiin kohdistuvaa väkivaltaa sekä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen ja romanien syrjintää vastaan. Työelämäverkosto seuraa työelämän ihmisoikeuskysymyksiä.

Lahjoita ihmisoikeustyöhön

Kuukausilahjoittajien tuella teemme pitkäjänteistä työtä ihmisoikeuksien puolesta. Suomessa Amnestyn tukijoiksi on ryhtynyt jo lähes 40 000 ihmistä – tule sinäkin mukaan! Voit myös tehdä kertalahjoituksen tai tukea meitä testamentilla tai merkkipäiväsi yhteydessä.

Lahjoita

Muut tavat osallistua