Tuki Israelin siirtokunnille miehitetyillä palestiinalaisalueilla on lopetettava

Liiketoiminta siirtokunnissa ruokkii palestiinalaisten kärsimystä. Vaadi Suomen hallitusta pysäyttämään siirtokuntatuotteiden markkinat.

Vaadin, että

• Suomen hallituksen tulee viipymättä kieltää kaikki maahantuonti Israelin laittomista siirtokunnista.
  • Hallitusten tulee estää maansa yrityksiä toimimasta siirtokunnissa ja käymästä kauppaa niiden tuotteilla.

Virhe: Puhelinnumeron tulee alkaa 0. Puhelinnumerossa ei saa olla välejä tai välimerkkejä.

Viisikymmentä vuotta kestäneen miehityksen aikana Israel on pakottanut tuhansia palestiinalaisia pois mailtaan ja asuttanut näille maille laittomasti Israelin juutalaisia siirtokuntalaisia.

Kokonaisia palestiinalaisyhteisöjä on siirretty Israelin siirtokuntien tieltä. Heidän kotinsa ja elinkeinonsa on tuhottu. Palestiinalaisten liikkumisvapautta sekä veden, maan ja luonnonvarojen käyttöä on rajoitettu. He ovat joutuneet Israelin armeijan ja siirtokuntalaisten väkivaltaisten hyökkäysten kohteiksi.

Israelin harjoittama laiton palestiinalaisalueiden maiden ja luonnonvarojen haltuunotto ei ole ainut ongelma. Hallitukset ympäri maailman päästävät siirtokuntien tuotteita markkinoilleen ja sallivat maidensa yritysten toimia siirtokunnissa. Tämä kaikki auttaa laittomia siirtokuntia menestymään.

Auta lopettamaan Israelin miehittämillä alueilla elävien palestiinalaisten kohtaamat vääryydet. Vaadi Suomen hallitusta kieltämään Israelin siirtokuntatuotteiden pääsy Suomen markkinoille.