Ostoskori on tyhjä.

Idylli -aineeton lahja

Hyvää tekevällä aineettomalla lahjalla teet ystäväsi puolesta lahjoituksen Amnestylle ja olet mukana tukemassa Amnestyn työtä naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan. Lahjoituksen avulla teemme vaikuttamistyötä, jotta Suomen valtio lisäisi apua tarvitseville neuvonta- ja terveyspalveluita, ja tekisi turvakotiverkostosta saavutettavan kaikille ja kaikkialla.

Keräyslupa: RA/2016/545, 1.1.2017 – 31.12.2021, koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Summa

10,00 100,00

Poista

Kuvaus

Aineeton lahja on eettinen ja ekologinen vaihtoehto tavallisille lahjoille. Sillä teet aidosti hyvää.

Kortin kansi perustuu Katja Tukiaisen Idyll II -maalaukseen. Kortti on saatavilla kahtena eri versiona.

Sisäpuolen sitaatti, versio 1:

“Minulla on isosisko: Amnesty International ja sen miljoonat jäsenet. Tiedän, että jos minut pidätetään tai joudun vaaraan, voin luottaa heihin ja siihen, että he auttavat minua.” – Jenni Williams, Women and Men of Zimbabwe Arise (WOZA) -järjestön perustaja

Sisäpuolen sitaatti, versio 2:

“Idylli on maailma, jossa kenenkään ei tarvitse elää pelossa sukupuolensa vuoksi.” – Laura Birn, näyttelijä

Kortit ovat sitaattia lukuun ottamatta samanlaiset.

Jos ostat tämän aineettoman tuotteen lahjaksi ja haluat, että postitamme kortin suoraan ystävällesi, kirjoita tilauksen lisätietoihin kortin toimitusosoite ja maininta siitä, että kortti tulee lahjaksi sekä mahdollinen tervehdys.

Paino 0.02 kg
Henkilö