Etusivu Avoimet työpaikat Televarainhankkijaksi

Televarainhankkijaksi

Haluatko tehdä palkitsevaa puhelintyötä ihmisoikeuksien puolesta?

Amnesty International on maailmanlaajuinen, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on turvata ihmisoikeudet kaikille ihmisille, kaikkialla maailmassa.

Televarainhankkijana sitoutat Amnestyn olemassa olevia tukijoita ja hankit varoja ja uusia lahjoittajia toiminnalle. Olet rohkea lähestymään ihmisiä lahjoituspyynnön merkeissä, sinulla on sana hallussasi ja osaat perustella osallistumisen tärkeyttä nykyisille ja uusille tukijoillemme innostavalla tavalla.

Tarjoamme sinulle:

• kiinteän 11,5 euron tuntipalkan + iltalisän ja 9 % lomakorvauksen
  • iloisen ja kannustavan työilmapiirin
  • joustavat työajat
  • ainutlaatuisen työkokemuksen maailman suurimmassa ihmisoikeusjärjestössä
  • teemakoulutusta Amnestyn ajankohtaisesta kampanjatyöstä.

Toivomme sinulta:

• hyviä kommunikaatiotaitoja puhelimessa suomen kielellä (ruotsin taitoa arvostamme myös, mutta se ei ole välttämätöntä)
  • ennakkoluulotonta ja periksiantamatonta asennetta
  • sitoutumista Amnestyn arvoihin
  • mahdollisuutta työskennellä vähintää 10-12 tuntia viikossa

Teletiimi työskentelee Helsingissä Hietaniemenkadulla ma-to klo 12-20 ja pe 12-17. Etsimme ensi vuoden alusta lähtien tekijöitä varsinkin iltavuoroihin (klo 16-20) mutta muutkin työajat ovat mahdollisia!

Lähetäthän tiiviin, vapaamuotoisen hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen hanna.valkama@amnesty.fi

Lisätietoja saat Hannalta numerosta 040-7525841. Varmimmin minut tavoittaa keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 11-13 välisenä aikana.