Etusivu Avoimet työpaikat Televarainhankkijaksi

Televarainhankkijaksi

Haluatko tehdä palkitsevaa puhelintyötä ihmisoikeuksien puolesta?

Amnesty International on maailmanlaajuinen, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on turvata ihmisoikeudet kaikille ihmisille, kaikkialla maailmassa.

Televarainhankkijana sitoutat Amnestyn olemassa olevia tukijoita ja hankit varoja ja uusia lahjoittajia toiminnalle. Olet rohkea lähestymään ihmisiä lahjoituspyynnön merkeissä, sinulla on sana hallussasi ja osaat perustella osallistumisen tärkeyttä nykyisille ja uusille tukijoillemme innostavalla tavalla.

Tarjoamme sinulle:

• kiinteän 11,5 euron tuntipalkan sekä 9 % lomakorvauksen
  • iloisen ja kannustavan työilmapiirin
  • joustavat työajat
  • ainutlaatuisen työkokemuksen maailman suurimmassa ihmisoikeusjärjestössä
  • teemakoulutusta Amnestyn ajankohtaisesta kampanjatyöstä.

Toivomme sinulta:

• hyviä kommunikaatiotaitoja puhelimessa suomen kielellä (ruotsin taito on etu, muttei välttämätöntä)
  • paineensietokykyä ja periksiantamatonta asennetta
  • sitoutumista Amnestyn arvoihin
  • mielellään mahdollisuutta työskennellä vähintään 12 tuntia viikossa, mutta ajoista voidaan sopia
  • mahdollisuutta aloittaa työt pikaisesti!

Teletiimi työskentelee Helsingissä Hietaniemenkadulla arkisin klo 12-20 välisenä aikana pääsääntöisesti 4 tunnin työvuoroissa. Pidemmätkin työvuorot ovat mahdollisia.

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen matja.rapeli@amnesty.fi

Kerro hakemuksessa, milloin voisit alottaa työt ja millainen työaika sinulle sopisi parhaiten. Lisätietoja saat Matjalta sähköpostitse (matja.rapeli@amnesty.fi) tai puhelimitse numerosta
044 331 2169 (12.12. klo 12-16 ja 19.12. klo 12-16)