Televarainhankkijaksi

Haluatko tehdä haastavaa ja palkitsevaa puhelintyötä ihmisoikeuksien puolesta? Amnestyn pirteä teletiimi etsii vahvistusta!

Amnesty International on maailmanlaajuinen, poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on turvata ihmisoikeudet kaikille ihmisille, kaikkialla maailmassa. Riippumattomana järjestönä Amnesty ei ota vastaan valtionapua, vaan rahoittaa toimintansa yksityishenkilöiden lahjoittamilla varoilla.

Televarainhankkijana sitoutat Amnestyn olemassa olevia tukijoita ja hankit varoja ja uusia lahjoittajia toiminnalle. Olet rohkea lähestymään ihmisiä lahjoituspyynnön merkeissä, sinulla on sana hallussasi ja osaat perustella osallistumisen tärkeyttä nykyisille ja uusille tukijoillemme innostavalla tavalla.

Tarjoamme sinulle:

• kiinteän 11,5 euron tuntipalkan sekä 9 % lomakorvauksen
  • iloisen ja kannustavan työilmapiirin
  • joustavat työajat
  • ainutlaatuisen työkokemuksen maailman suurimmassa ihmisoikeusjärjestössä
  • teemakoulutusta Amnestyn ajankohtaisesta kampanjatyöstä.

Toivomme sinulta:

• erinomaisia kommunikaatiotaitoja
  • paineensietokykyä ja periksiantamatonta asennetta
  • sitoutumista Amnestyn arvoihin
  • mahdollisuutta työskennellä vähintään 12 tuntia viikossa
  • mahdollisuutta aloittaa työt heti tai mahdollisimman pian

Teletiimi työskentelee Helsingissä Hietaniemenkadulla arkisin klo 12-20 välisenä aikana pääsääntöisesti 4 tunnin työvuoroissa. Pidemmätkin työvuorot ovat mahdollisia.

Lähetäthän lyhyen, vapaamuotoisen hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen: hanna.valkama@amnesty.fi pikaisesti. Järjestämme haastatteluja heti, kun saamme hakemuksia sopivilta hakijoilta. Toimi siis ripeästi! Kerro hakemuksessa, milloin voisit alottaa työt ja millainen työaika sinulle sopisi parhaiten. Lisätietoja saat Hannalta numerosta 040 752 5841.