Etusivu Tapahtuma Vain ihmisiä -kohtaamiskahvila Jyväskylässä

Vain ihmisiä -kohtaamiskahvila Jyväskylässä

Tervetuloa Jyväskylän Vain ihmisiä -kohtaamiskahvilaan perjantaina 15.3. kello 17.00 Matara 4:ään!

Mikä meitä ihmisiä yhdistää? Kenen tarinan sinä haluaisit kuulla, ja mitä kertoisit muille itsestäsi? Kenen ääni jää yhteiskunnassamme kuulematta?

Näihin kysymyksiin etsitään vastauksia Vain ihmisiä -kohtaamiskahvilassa, jossa eri taustoista tulevat ihmiset istuvat samaan pöytään ja ohjatun tarinanjakamisen kautta pääsevät tutustumaan tuntemattomaan.

Kahvila järjestetään yhteistyössä Story Sharing Universum -teatteriryhmän tarinankertojien kanssa. Myös heillä itsellään on monenlaisia tarinoita kerrottavanaan, sillä jotkut heistä ovat tulleet Suomeen turvapaikanhakijoina, toiset taas esimerkiksi opintojen tai rakkauden takia.

Vain ihmisiä on Amnestyn, Kirkon Ulkomaanavun ja Suomen Punaisen Ristin yhteinen kampanja. Kampanja haluaa aloittaa muutoksen kohti moniäänisempää, kaikkia kunnioittavaa ja yhteistä vastuuta kantavaa Suomea. Samalla voimme huomata, että erilaisista taustoista ja tarinoistamme huolimatta meillä on paljon yhteistä.

Tervetuloa mukaan – ollaan yhdessä #vainihmisiä!

Mitä: Vain ihmisiä -kohtaamiskahvila
Missä: Matara 4:n aula, Matarankatu 4