Etusivu Tapahtuma Turun Amnesty-ryhmän uusien ilta

Turun Amnesty-ryhmän uusien ilta

Etsitkö uutta harrastusta Turusta? Kiinnostavatko ihmisoikeudet?

Tule mukaan Amnesty Internationalin paikalliseen toimintaan!

Amnestyn paikallisryhmiä toimii yli kymmenellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Paikallisryhmät tekevät vetoomustyötä ihmisoikeuspuolustajien ja ihmisoikeusloukkausten kohteeksi joutuneiden puolesta ja järjestävät Amnestyn kampanjatapahtumia omalla paikkakunnallaan.

Ryhmien toimintaan ovat tervetulleita kaikki ihmisoikeuksista ja niiden puolustamisesta kiinnostuneet. Ryhmässä voit osallistua Amnestyn kampanjointin säännöllisesti tai antaa sen työlle tukeasi satunnaisemmin esimerkiksi avustamalla ryhmän järjestämissä tapahtumissa. Myös ammatti- ja asiantuntija-apu on usein tervetullutta.

Amnestyn turkulaiset paikallisaktiivit esittelevät toimintaansa uusien illassa torstaina 26.9. klo 18 Vimman kerhohuoneessa (Aurakatu 16, Turku). Tilaisuus on avoin kaikille Amnestyn paikallisesta toiminnasta kiinnostuneille! Toimintaan mukaan lähteminen ei edellytä aiempaa kokemusta Amnestyn toiminnasta tai vapaaehtoistyöstä. Tervetuloa!