Tämän vuoden dokumentti- ja keskusteluiltamat saavat jatkoa Minna Canthin, tasa-arvon päivänä 19.3. TED Talk videoiden muodossa. Näytämme kolmesta eri aihepiiristä TED Talkin (englanniksi), jonka pohjalta käymme keskustelua aiheesta. Aiheina meillä on tasa-arvo, rasismi ja perspektiivien ottaminen. Tapahtuma järjestetään kolmen järjestön voimin. Mukana ovat Amnesty International Jyväskylä, Jyväskylän YK-yhdistys ja Plan vapaaehtoiset Jyväskylä. Tapahtuma alkaa kello 17.30 ja paikkana toimii Ilokiven yläkerta. Tuttuun tapaan paikalta löytyy pientä purtavaa.

MITÄ? TED Talkkeja, keksejä ja keskusteluja.
MISSÄ? Ilokiven yläkerta (Keskussairaalantie 2)
MILLOIN? Minna Canthin päivänä 19.3. klo 17.30 alkaen
MIKSI? TED Talkkeja, keksejä ja hyvää keskusteluseuraa, mitä muuta ihminen tarvitsee tiistai-illalta?

*****************

This year’s documentary and discussion evenings continues on Minna Canth Day, Day of equality, 19.3. with form of TED Talk videos. We will show TED Talk videos (in English) from three different themes and have discussions based on those TED Talks. Our subjects will be equality, racism and perspective taking. The event is organized by three organizations. Amnesty International Jyväskylä, UN Association of Jyväskylä and Plan volunteers of Jyväskylä are on board. Event will start 17.30 and the place will be upstairs of Ilokivi. We offer some snacks as always!

WHERE? upstairs of Ilokivi (Keskussairaalantie 2)
WHEN? On Minna Canth Day the 19th of March at 5.30 pm.