Etusivu Tapahtuma Syömään – Around the table!

Syömään – Around the table!

Tervetuloa Amnestyn järjestämälle perhelounaalle! Kaikki ovat tervetulleita tilaisuuteen, yksin tai yhdessä läheisten kanssa!

Tapahtumassa vietetään aikaa yhdessä hyvän ruoan ja keskustelun merkeissä. Tilaisuus on maksuton ja se on osa Amnesty Internationalin Suomen osaston perheenyhdistämiskampanjaa. Tarjolla on vegaaniystävällinen irakilainen menu!

Tapahtumassa vietetään aikaa yhdessä hyvän ruoan ja keskustelun merkeissä.

Iltapäivän keittiömestarina toimii Fahadi Irakista. Hänen opastuksellaan pääsemme valmistamaan tabouleh’ta, hummusta, bathinganiie-munakoisosalaattia ja kanadalaista munakasta. Kaikki halukkaat pääsevät osallistumaan ja avustamaan ruuanlaitossa – tai voit vain istahtaa pöytään toisten kanssa jakamaan ja kuuntelemaan ajatuksia, muistoja ja unelmia elämästä, ihmisistä ja ihan kaikesta mukavien pöytäisäntien ja -emäntien avustuksella.

Saamme kuulla psykoterapeutti Ann-Christin Qvarnström-Obreyn ajatuksia päivän aiheesta.
Tilaisuus on maksuton, mutta pöytävaraus on toki suositeltava, tilan ja tarjoilun vuoksi.

Ilmoittauduthan siis: alaa.altamimi@amnesty.fi
Tilaisuus on lapsiystävällinen, joten olet tervetullut perheen kera. Olemme varanneet lapsille oman leikkipaikan.

Ota mukaan muitakin tuttuja ja naapureita! Ei haittaa vaikkei sinulla olisi omaa perhettä, täällä tunnet olosi kotoisaksi kanssamme.

Tilaisuus on osa Amnesty Internationalin Suomen osaston kampanjaa perheenyhdistämisen puolesta, yhteistyössä Marttaliiton kanssa. Vegaaniystävällinen menu.

Sydämellisesti tervetuloa! #perheenpuolesta

Aika ja paikka: sunnuntai 24. helmikuuta 2019, klo 13.30-16.30, osoite Lapinlahdenkatu 3 A, Helsinki.

Amnesty welcomes you to a family gathering! Everybody is welcome to this event – with or without company!

In the event we hang out together around food, chat, smiles and more food.

Chef Fahadi from Iraq will guide us how to make tabouleh, hummus, bathinganiie (eggplant salad), and canadian omelette. We encourage everyone to take part in the food making and helping or you can also sit down around the tables with many others to share or listen to ideas, memories or dreams about life, people and everything assisted by our table hosts.

Psychotherapist Ann-Christin Qvarnström-Obrey gives a speech related to the theme of the day.

The event is open and free of charge but prior registration is important as we have very limited spaces for the event.

Please, sign up for the event: alaa.altamimi@amnesty.fi

It is a kids friendly event therefore we would love to have you with your family at this occasion with us and many others from the neighborhood. We have a kids playing room.

If you don’t have family around come and feel home with us.

The menu is vegan friendly.

This event is part of Amnesty Finland’s family reunification campaign in cooperation with the Marthas.

Feel very welcome 🙂 #perheenpuolesta

Time and place: Sunday 24th of February. Lapinlahdenkatu 3 A, Helsinki.