Etusivu Tapahtuma NORDIC YOUTH CONFERENCE 24.–28.7.2017 OSLO, Haku auki 2.5. asti

NORDIC YOUTH CONFERENCE 24.–28.7.2017 OSLO, Haku auki 2.5. asti

Amnestyn Pohjoismaiden osastot järjestävät nelipäiväisen konferenssin 24.–28.7.2017 nuorille aktivisteille. Luvassa on inspiroivia työpajoja, kiinnostavia keskusteluja niin Amnestyn asiantuntijoiden kuin muiden nuorten kanssa sekä unohtumattomia hetkiä aktivismin parissa. Konferenssin teemana ovat nuoret ihmisoikeuspuolustajat.

Jos olet 16-25-vuotias ja toimit aktiivisesti Amnestyn ryhmässä, verkostossa tai muuten vapaaehtoisena, olet tervetullut osallistumaan kansainväliseen tapaamiseen. Osallistuminen voi olla myös alku aktiiviselle toiminnallesi Amnestyssa. Nordic Youth Conferenceen osallistuu vuosittainen 50 nuorisoaktiivia Suomesta (10 osallistujaa), Ruotsista, Norjasta, Tanskasta, Islannista ja Färsaarilta. Tilaisuudessa käytettävä kieli on englanti.

Amnesty kustantaa kaikille osallistujille matkat Osloon, majoituksen ja ruokailut tapaamisen aikana. Osallistuja maksaa itse ainoastaan 50€ ilmoittautumismaksun. Hakuaika päättyy 2.5.2017. Osallistujat valitaan hakemusten perusteella! Lisätietoja: maarit.pihkala@amnesty.fi
Lue lisää täältä