Joensuun paikallisryhmän koordinaattori

Haluatko maailman, jossa ihmisoikeudet toteutuvat kaikille? Hae Amnestyn Joensuun ryhmän vapaaehtoiseksi koordinaattoriksi!

Amnestyn Joensuun paikallisryhmä järjestää kampanjatapahtumia ja vetoomustempauksia naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan, pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden oikeuksien puolesta, translain uudistamiseksi ja ihmisoikeuspuolustajien tueksi. Ryhmä voi ideoida erilaisia toimintamuotoja omien toiveidensa mukaan.

Koordinaattori vastaa mm. ryhmän toiminnan koordinoinnista, ryhmän toimintaan ja kampanjointiin liittyvästä yhteydenpidosta Amnestyn toimistolle, ryhmän käytännön toiminnan (kokoukset, tapahtumat, projektit) toteutumisesta ja tehtävien delegoinnista muille ryhmäläisille. Tehtävään saa perehdytyksen ja Amnestyn kampanjakoordinaattorin tuen.

Koordinaattorilta odotamme innostunutta ja aktiivista otetta ihmisoikeustyöhön. Järjestötoiminnan ja vapaaehtoisjohtamisen kokemus tukevat koordinaattorin tehtävässä. Toivomme, että voit sitoutua tehtävään vähintään vuodeksi.

Koordinaattorin tehtävässä pääset maailman suurimman ihmisoikeusliikkeen ytimeen tekemään vaikuttavaa ja merkityksellistä työtä suurenmoisten aktivistien ohjaajana. Koordinaattori toimii vapaaehtoisena muiden aktivistien kanssa, joten tehtävästä ei makseta palkkiota.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse kampanjakoordinaattori Leena Tarjamolle viimeistään 30.9.2018. Valitsemme hakemusten perusteella yhden tai kaksi koordinaattoria ryhmälle. Lisätietoja paikallisryhmän toiminnasta ja koordinaattorin tehtävästä voit kysyä myös Leenalta: leena.tarjamo@amnesty.fi tai puh. 050 558 9997.