Etusivu Avoimet työpaikat Harjoittelupaikka: Viestinnän harjoittelija (2 paikkaa)

Harjoittelupaikka: Viestinnän harjoittelija (2 paikkaa)

Etsimme viestintätiimiimme kevääksi ja syksyksi 2020 korkeakouluharjoittelijoita, joiden ensisijaisena tehtävänä on avustaa Amnestyn viestintä- ja kampanjatiimiä. Tarjoamme harjoittelijalle ainutlaatuisen mahdollisuuden ihmisoikeustyöstä viestimiseen sekä ihmisoikeuskampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.

Harjoittelun kesto on keväällä kuusi ja syksyllä neljä kuukautta. Ensimmäinen harjoittelujakso alkaa viimeistään helmikuun alussa, toinen syyskuun alussa. Harjoittelijaksi voidaan valita vain päätoiminen perustutkinto-opiskelija.

Toimenkuvaan kuuluu muun muassa:

• kampanja- ja viestintätehtäviä
  • avustamista tapahtumien järjestelyissä
  • oman kiinnostuksen mukaan esim. valo- tai videokuvausta sekä editointia
  • sosiaalisen median sisältöjen suunnittelua ja toteutusta

Tehtävä edellyttää:

• korkeakouluopintoja soveltuvalta alalta (esim. viestintä, yhteiskuntatieteet)
  • kiinnostusta ja innokkuutta ihmisoikeuksista viestimiseen sekä terävää kynää
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • erinomaista suomen ja hyvää englannin kielen taitoa

Arvostamme myös:

• ihmisoikeusjärjestelmän ja ihmisoikeustyön tuntemusta
  • kokemusta järjestö- tai vapaaehtoistyöstä
  • kokemusta WordPressistä tai muista CMS-järjestelmistä
  • kokemusta tapahtumatuotannosta

Harjoittelija työskentelee Amnestyn Suomen osaston toimistossa Helsingissä. Amnesty maksaa harjoittelijalle palkkaa 1520 €/kk. Pyydämme hakijoita ilmoittamaan, onko heillä käytössään oman laitoksen tai tiedekunnan tarjoama harjoittelumääräraha. Tuen saaminen ei ole edellytys valituksi tulemiselle.

Hakemukset sähköpostitse viimeistään ma 9.12.2019 osoitteeseen rekrytointi@amnesty.fi. Viestin otsikkoon tunnus ”harjoittelija / viestintä” sekä merkintä siitä haetko kevään vai syksyn jaksolle. Haastattelut pidetään viikoilla 50-51.

Lisätietoja tehtävästä: tiedottaja Iina Lindeman, puh. 040 833 1532. Tiedustelut puhelimitse 29.11.2019 klo 10-11 tai 4.12.2019 klo 14-15. Sähköpostitse saapuneisiin tiedusteluihin emme pysty vastaamaan.

Amnesty painottaa toiminnassaan yhdenvertaisuutta. Toivomme hakemuksia eri-ikäisiltä, eri sukupuolia edustavilta sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvilta henkilöiltä.