Etusivu Avoimet työpaikat Harjoittelupaikka: Graafisen suunnittelun harjoittelija (2 paikkaa)

Harjoittelupaikka: Graafisen suunnittelun harjoittelija (2 paikkaa)

Etsimme viestintätiimiimme kevääksi ja syksyksi 2020 korkeakouluharjoittelijoita, joiden ensisijaisena tehtävänä on avustaa Amnestyn kampanjointiin liittyvissä graafisen suunnittelun, valo- ja videokuvauksen sekä editoinnin tehtävissä. Tarjoamme kiinnostavan näköalapaikan ihmisoikeustyöstä viestimiseen sekä ihmisoikeuskampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.

Harjoittelun kesto on keväällä kuusi ja syksyllä neljä kuukautta. Kevään harjoittelujakso alkaa viimeistään helmikuun alussa ja syksyn jakso syyskuun alussa. Harjoittelijaksi voidaan valita vain päätoiminen perustutkinto-opiskelija.

Toimenkuvaan kuuluu muun muassa:

• kuvankäsittelyä (Photoshop)
  • valokuvausta, videokuvausta ja editointia (Premiere)
  • taittoa (Indesign)
  • osallistumista muuhun viestintätiimin työhön

Tehtävä edellyttää:

• korkeakouluopintoja soveltuvalta alalta (esim. graafinen suunnittelu)
  • osaamista seuraavien ohjelmien käytössä: Photoshop, Indesign, Premiere
  • kiinnostusta ja innokkuutta ihmisoikeuksista viestimiseen
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn

Arvostamme myös ihmisoikeusjärjestelmän ja ihmisoikeustyön tuntemusta sekä kokemusta järjestö- tai vapaaehtoistyöstä.

Harjoittelija työskentelee Amnestyn Suomen osaston toimistossa Helsingissä. Amnesty maksaa harjoittelijalle palkkaa 1520 €/kk. Pyydämme hakijoita ilmoittamaan, onko heillä käytössään oman laitoksen tai tiedekunnan tarjoama harjoittelumääräraha. Tuen saaminen ei ole edellytys valituksi tulemiselle.

Hakemukset sähköpostitse viimeistään su 8.12.2020 osoitteeseen rekrytointi@amnesty.fi. Viestin otsikkoon tunnus ”harjoittelija, graafinen” sekä merkintä siitä haetko kevään vai syksyn jaksolle. Haastattelut pidetään viikoilla 50-51.

Lisätietoja tehtävästä: vastaava graafinen suunnittelija Tomi Asikainen, puh. 044 507 7728. Tiedustelut puhelimitse pe 29.11.2019 klo 10-11 tai ti 3.12.2019 klo 14-15. Sähköpostitse saapuneisiin tiedusteluihin emme pysty vastaamaan.

Amnesty painottaa toiminnassaan yhdenvertaisuutta. Toivomme hakemuksia eri-ikäisiltä, eri sukupuolia edustavilta sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvilta henkilöiltä.