Etusivu Avoimet työpaikat Hae feissariksi tai tiiminvetäjäksi!

Hae feissariksi tai tiiminvetäjäksi!

"Moi!" Näin feissarit aloittavat keskustelunsa kadulla joka päivä. Feissari tervehtii kadunkulkijoita hankkiakseen Amnestylle uusia kuukausilahjoittajia, joita ilman riippumaton ihmisoikeustyömme ei olisi mahdollista. Feissarin ”Moi!” muuttaa maailmaa. Feissaus on hauskaa, tärkeää ja palkitsevaa työtä.

Feissauskausi on käynnissä lokakuun loppuun saakka ja haemme edelleen feissareita sekä tiiminvetäjiä Helsinkiin! Töitä voi tehdä joustavalla aikataululla esimerkiksi opintojen ohessa. Hae mukaan nyt!

Me tarjoamme sinulle

• mahdollisuuden työskennellä maailman suurimmassa ihmisoikeusjärjestössä.
  • iloisen ja kannustavan työtiimin.
  • modernit työvälineet.
  • kilpailukykyisen palkkauksen: työkokemuksestasi riippuen 12–14 euroa tunnilta + 9 % lomakorvaus.
  • joustavat työajat, joten voit työskennellä helposti esimerkiksi opiskelujen ohella: 4,5 – 6 tuntia päivässä 2 – 5 päivänä viikossa.
  • perusteellisen koulutuksen tehtäviisi.
  • tiiminvetäjänä kokemusta vastuullisesta esihenkilötyöstä, hallinnollisista tehtävistä ja tiimin motivoinnista.

Hae meille jos

• olet ulospäin suuntautunut, itsevarma ja sanavalmis.
  • uskot Amnestyn työhön ja haluat omalla työlläsi mahdollistaa sen jatkuvuuden.
  • olet valmis työskentelemään 4,5 tuntia vähintään kahtena arkipäivänä viikossa (kesällä 5 arkipäivää viikossa).
  • sinua motivoi tulostavoitteellinen työ.
  • olet vähintään 16-vuotias.

Hae feissariksi Helsinkiin alla olevalla lomakkeella. Haastattelemme hakijoita koko ajan, joten paikkaa kannattaa hakea heti, kuitenkin viimeistään 15.9. mennessä.

Kysyttävää? Älä epäröi olla yhteydessä Niinaan! Tavoitat hänet numerosta 044 323 6128 tai meilitse niina.kari@amnesty.fi

Voit hakea feissariksi myös muihin kaupunkeihin Suomen varainhankintatoimisto SVHT:n kautta, joka on kahden entisen Amnestyn feissarin Adamin ja Jannen perustama yritys. Lue lisää ja jätä hakemus.