Etusivu Amnesty ūüíõ Tove

Amnesty ūüíõ Tove

Osallistu arvontaan ja voita liput TOVE-elokuvaan!

Järjestämme kolme TOVE-elokuvan ennakkonäytöstä maanantaina 28.9. Helsingissä, Turussa ja Tampereella yhteistyössä Finnkinon, Helsinki-filmin ja Nordisk Filmin kanssa.

Helsinki: Tennispalatsi, klo 17.30
Turku: Kinopalatsi, klo 17.30
Tampere: Plevna, klo 17.00

TOVE-elokuva piirtää kuvan rohkeasta taiteilijasta, joka uskoi yhdenvertaisuuteen ja oikeuteen olla vapaa. Tove Jansson eli todeksi niitä asioita, joita Amnesty edelleen puolustaa ja vaatii. Olemme ylpeästi mukana elokuvan pääyhteistyökumppanina.

Arvonta päättynyt, ilmoitamme henkilökohtaisesti liput voittaneille perjantaina 25.9.

Arvonnan säännöt

Arvonnan järjestää Amnesty International Suomen osasto. Arvomme kaksi avecillista lippupakettia jokaiseen Tove-elokuvan maanantain 28.9. ennakkonäytökseen.

Osallistumisaika on 18.9.‚Äď24.9.2020.

Arvonta suoritetaan 25.9.2020 niiden henkilöiden kesken, jotka ovat jättäneet yhteystietonsa Amnestyn verkkosivuilla olevaan lomakkeeseen. Osallistujien yhteystietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Osallistujiin voidaan olla yhteydessä Amnestyn työhön liittyvissä asioissa. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti 25.9.2020.